sâmbătă, 8 august 2009

Sfântul Calinic de la Cernica - Icoană




Icoană a Sfântului Ierarh Calinic, ctitorul Mânăstirii Frăsinei
(pictată la Sfânta Mânăstire Nera)

66 de comentarii:

Gina Radna spunea...

am luat toti eu parinti bunici[3] sot bani, vize flotant, livrete familie acte casatorie, stampile pensii dreptunghiulare de pensii si iscalituri bransa,uniforme ,pagube cominatorii,si toate actele per invinuiti la avocati Gav/Pred[acuzatiile care i se aduc la toti corecte],1900-vesnic[sa stie tpt orasul].

Gina Radna spunea...

au femeile meseria mea corecta iscalit ale lor aici sat 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

sa scrie la hartie ziar index ce am cerut indice alfabetic cu toti marturi obtinere cate zile pozate 1900-vesnic sa stie ce am cerut cui randuiala sa stie legionarii trisaghionul meu vorbe sunete cuvinte litografii 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

avem venit in plus de la sf biserica 1900-vesnic toate rudele vii si moarte.

Gina Radna spunea...

sint povestile lui Rad. si Tiuc. la racla croitorie farmacie 1900-vesnic corecte in romana vesnic.

Gina Radna spunea...

Sint afacerile noastre Rad. si Tiuc. corecte etern si vesnic trecut prezent viitor in cartea Apostolul Cotmeana aici sat 1900-vesnic .

Gina Radna spunea...

sint povetele sfaturile noastre in scriptura veche toti corect cu dovezi tot fundamentat la zi sa vada sa auda sa traiasca si ei,,trei cuie in talpa,,1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

au magenta si imagenta de rau iscalit in Adunare corecte eu parinti,ale lor ziare 1900-vesnic romanesti vesnic corecte.

Gina Radna spunea...

are toti oamenii regele MIHAI si dr Florea credinta mea corecta si a parintilor,,unde s-a deschis calculatorul,,1900-vesnic.iscalit a lor 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

sintem icoana hitlerista eu parinti are HITLER credinta noastra corecta eu parinti 1900-vesnic semnat credintele lui vesnic.

Gina Radna spunea...

avem implinit tot planurile ideile si afacerile politice un cumul summa est eu parinti avem semn de la ele de la sfantul Calinic asa si cu utecistii UTC 1900-vesnic este implinite si magente si imagente eu parinti vesnic si etern corecte.

Gina Radna spunea...

sint primiti au ca si mine eu ca ei in hristoforia mea sa stie cauza eu parinti bunici[3] sot sora unchi, ajutor 1900-vesnic sintem hristofori sa stiim cauzele etern si vesnic.

Gina Radna spunea...

avem toti toate palmele de hristofori caciuli bluze manusi gulere esarfe aplice si scufia capete crestete de hristofori toti 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

credem in Presedinte tara corect de not 10 eu parinti 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

eu parinti sora avem pensii de la spit nebuni Craiova Adesgo Timisoara dr Florea in cumul 1900-vesnic motivul vesnic.

Gina Radna spunea...

au UCECOM rulajul meu iscalit 1900-vesnic corect de nota 10 gratuit vesnic.

Gina Radna spunea...

sint in Ziua Domnului cu faptele mele descoperite 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

sint atele stofa de la popi biserica in depozit arhiva triaj doctori sjv sa stiim tot toti ale mele parinti sora 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

sintem razesi eu parinti 1900-vesnic[sa fie clar cui le dau motivul] vesnic.

Gina Radna spunea...

sint toate obiectele noastre eu parinti la masa lui Hristos din cupola Vale parohia 1 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

sint reclamatiile mele robot dispecerat schitul vechi Hodros Bodrog,la SIE /Securitate nu renuntam vesnic la acuzatii[motivul toti],Duic,Smar,Boi,Zgrip1,2 Flor,Vart,Epih,Teod,Brbec,Mad,Gab,Iul,Bart,Alex,asta a lui Marc,fiesa],a INALTPREASFINTITUL vesnic.

Gina Radna spunea...

sint icoana pe cartea mea de stiinta corecta de 13 arian cum am ceut la germani gratuit vernil monocrom rusesc,[sint ai lor aia vii si morti pe mana 1900-vesnic].

Gina Radna spunea...

a scris dr Avr Andr realitatea mea dovezi vii marturisiri SIE 1900-vesnic corect in fisier vesnic.

Gina Radna spunea...

a scris la MOBILA Faptele cu tot fisierul meu cati care notarial segmentul] 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

sunt a lui Radu.

Gina Radna spunea...

sa dea Dumnezeu sa le stie oamenii lumea pe toate in vesminte rase de maici si calugarite,1900-vesnic credem in utere eu bunica mama si tatamare mosu si tata sotul in prostata corect vesnic sa le faca,,foto mic vesnic].

Gina Radna spunea...

am intocmit,,rond,paza,lucru si ucenicie,si seminar,practica,orar,program,randuiala eu si parintii fiecare si comun de nota 10 arian de 13 cum am cerut[motivul pe masa vesnic].

Gina Radna spunea...

are Mehin .politistul toate fisierele noastre corecte descrise de noi eu parinti bunici[3] strabunici[da] corecte de nota 10[iscalite] 1800-vesnic.

Gina Radna spunea...

au femeile stiinta mea corecta cu fapte de nota 10 ai lor vii morti aia au visele mele corecte 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

are lavra Frasinei adresele noastre croitorie cu imagini drepturi obligatii seria genetica si gheronde eu parinti 1900-vesnic[sa-i vada in curte vesnic].

Gina Radna spunea...

este manualul meu Azo,in biserica adventista arian cum am cerut corect de nota 10 romana si rus,sigilat stampilat Stat cu ceara galben rosie ASR al meu[probe vii ai lor iscalit corect vii si morti 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

avem parele reclamatiile acuzele fara drept de apel nu renuntam vesnic la acuzatii solutionate pe Rol la Consiliu aici judet eu parinti bunici[3] strabunici sot 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

am fost reportera ziar,culturnica pana in 2023,din 2023 -etern si vesnic gazetara si interpreta de teatru evreiesc de stat[8] comunista,arian cum am cerut cu isoscel corect de nota 10 vesnic.Cu PCRd imprimata,,la torta puterii R.Vulp,,vesnic.

Gina Radna spunea...

a tras idei sotul meu din lucrari de ale lui tata stie informatica ca mine si a mea mama stie medicina si a mea si care e au drepturi acte obligatii si tot identic ca mine,inainte era arondat PIAS acum podisul Getic Ardeal, 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

avem pe capete crestete,,semn de jug de Stapanire romano-rusa,,sa stiim tot exact si fiecare si comun colo sus in cui la ceruri eu parinti sot bunici [3] sora unchi strabunici[4],1800-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

este glagoria mea corecta sf M in calendarul ortodox 1980-etern si vesnic[rosie vesnic],si la fel parintii, cu negre,cruci in calendar vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

este chimia legea foita mea recepta cu evenimentele la armata utc 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

au,, foto mic,,oamenii in inimi psihofrenologic penticostare sunet cuvant litografii ce a vorbit 1900-vesnic la GOSTAT vesnic.

Gina Radna spunea...

de mine maghrebul ii lua 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

este opera mea corecta vesnic etern sigilata stampilata la exchange Lazlo Tokes ai lui aia vii si morti a mea parinti bunici[3] strabunici[4] sot sora unchi 1800-etern si vesnic.

Gina Radna spunea...

au oamenii scandalagii chemati marturi proiect de scandal austroungar,motivul telefonului toata biroticamea cu creioane la prostii eal si nebuni,ochelarii ziarul harul caldarii lumanariii noastre,sa stie finalul 1800-vesnic.

Gina Radna spunea...

au toti cei din Pomelnic viata identic ca mine 1800-etern si vesnic au afaceri obiecte si acte bani drepturi si obligatii ca mine serie genetica aici minte ca mine 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

este filmul meu documentar la,, Eurovision si ,,Ploaia de stele,, arian cum am cerut isoscel corect de nota 10 1900-vesnic[Cosasu de fan L, vesnic si etern].

Gina Radna spunea...

stiim Dreptul arian cum am cerut isoscel de nota 10 la Filiasi eu parinti sot 2023 corect etern si vesnic[cu recipise vesnic gratuite].

Gina Radna spunea...

am dat ,le-a dat mama medicina noastra cum este pusa Rad la spital maternitate VL[fara blestem indiferent[Asclepios si restul] 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

este filmat inregistrat aranjat tot la spitalul nebuni Germania datat cu carbon ASR Messire Fisc aici stat,trimisi pe Front la rusi popi avocati doctori si psihopati de ambele genuri sa-i duca ei germani de la tot neamul 1800-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

este capul meu inregistrat la Fisc corect arian cum am cerut isoscel corect de nota 10[eu si parinti sora unchi bunici[3] strabunici[4]...1800-vesnic si etern capetele noastre corecte inregistrate la Fisc vesnic aici Stat vesnic.

Gina Radna spunea...

sintem,,fascisti,,eu sot parinti bunici[3] strabunici[4] 1800-vesnic cu dipsie stampila 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

are Hitler meseria mea ziar, unde meseria lui mama fizica care si a lui tata cofetar-patiser cat pe cat sume oriunde acte eliberate gratis 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

este meseria mea parinti bunici[3] strabunici[2] sora unchi sot la ziarul Magaz Stiintific editia Beelzebut corect isoscel cum am cerut numai noi aia cu gene 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

are Isus copilul cununa de bucatar elisabetana bisericeasca a mea identic 1900-vesnic cu votivul de marlan infidel 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

are Statul meseria mea parinti[unde raft numar cod tip culoare miros semn rase] gratis 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

au ziaristii meseria mea cuantica cu semn Cosasu de fanaturi,1900-vesnic .

Gina Radna spunea...

avem meseriile gratis Codlea si toate aranjamentele ichebana florale gratis toate eu parinti sot bunici[3] strabunici[4] unchi sora 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

sint documentarist folcloric TVR1 Semanatorist USR,[Cosasu ,de fanaturi] 1900-vesnic corect cum am cerut.

Gina Radna spunea...

au oamenii baticul meu cu semn pe barna corect bine rau fericire frumos justitie 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

au oamenii meseria mea cuantica cu semn si prezbiterul manastirii si biserica aici sat au ca mine arierate gratis muzeale i.g duca 1900-vesnic este chipul meu in pomul de Craciun 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

sintem cerc tigani euroins itep asigurati asirom toti pomenitii vii si morti toti aceleasi drepturi obligatii identice muzeale i.g duca 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

au UTC ,UTM,AUM listele mele ziar r429 UZP gratis si ei identic ca mine SF Daniel cel Viu vesnic.

Gina Radna spunea...

am soclu[eu[ la Justitie arian cum am cerut isoscel corect de nota 10 1900-vesnic[negru vesnic].Este icoana mea pe el 1900-vesnic si etern,straveche cu sageti vesnic.

Gina Radna spunea...

au oamenii sf mea cruce avocatura romana si sf mea icoana vascul si cordeluta elisabetana in cui in casele lor aici in cap palme steno serie genetica mnemotehnic DUMNEZEU Cuvantul arian isoscel cum am cerut 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

stiu parintii popa notarul si doctorii medicina mea toti marturi index 1900-vesnic corect de nota 10 vesnic.

Gina Radna spunea...

au toti oamenii osul meu al parintilor bunicilor strabunicilor unchiului surorii sotului Stoincai 1800-vesnic colo-n cui vesnic cu cugetul spurcat vesnic.

Gina Radna spunea...

sa ne stie scoala la ce sintem arieni eu parinti sot eu comert justitie mama chimie sotul bucatarie reporter comert justitie tata chimie matematica romana comert justitie 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

are UTC Arges teologia mea bruta iscalita a lor [cum unde cat atat linia] corecte de nota 10 isoscel vesnic.

Gina Radna spunea...

are lumea psihologia mea frenologica inregistrata ei marturi 1900-vesnic legamant Noul Ierusalim vesnic.